כתובת:

קיבוץ שפיים

שעות פתיחה:

א’- ה’- 21:00- 09:30
ימי ו’ וערבי חג- 09:30-15:00
ימי שבת וחג- 21:00- 09:30

פרטי קשר:

טל’: 09-9523557

תמיד יש סיבה טובה להגיע לחוצות שפיים

קרוב לחוף הים, בלב שטחים ירוקים ופתוחים, במיקום מרכזי על כביש החוף ובסמוך לפארק המים שפיים, שוכן מרכז הקניות והבילוי חוצות שפיים, השייך לקיבוץ שפיים. חוצות שפיים הוא אחד ממרכזי הקניות והבילוי הגדולים והמובילים בישראל, כבר למעלה מ-20 שנה.

בחוצות שפיים היצע עצום של חנויות גדולות, רשתות, מותגים וירידים מתחדשים לכל המשפחה,  והכל פתוח למענכם בשעות פעילות ארוכות, שבעה ימים בשבוע, עם שפע מקומות חניה ללא עלות! כל אלה מעצימים את חוויית הקניה והבילוי הייחודית שמציע המתחם, ומהווים רק חלק מהסיבות להצלחה של חוצות שפיים לאורך השנים.

 

מגוון ירידים מיוחדים, לצד שפע המותגים

לצד הרשתות והמותגים הרבים והמובילים בתחומי ההלבשה וההנעלה, ספורט, חשמל ואלקטרוניקה, ציוד משרדי, תאורה, קוסמטיקה, צעצועים, ספרים, מזון מהיר, מסעדות, בתי קפה, דוכני אוכל ועוד – תיהנו בסופי שבוע ובחגים ממגוון ירידים שונים ומתחלפים, כגון יריד שישי טרי, יריד הפליאו, יריד אימוץ כלבים חודשי, יריד השבת הגדול ועוד. למידע נוסף על מבחר הירידים.

 

לא רק מסחר! הכירו את מרכז העסקים חוצות שפיים

ההיצע הרחב במתחם ומרכזיותו מושכים אליו לא רק אלפי מבקרים מדי יום אלא גם חברות עסקיות מובילות, כגון יאנסן פארמה ויאנסן מדיקל, WDI, Cellact, ועוד. החברות המאכלסות את מרכז העסקים הצמוד, ונהנות לאורך כל השנה מכל מה שיש לחוצות שפיים להציע. למידע נוסף.

 

מתחם קניות חוצות שפיים מציע שפע של חניה ללא עלות, נגיש במלואו לבעלי מוגבלויות ופתוח שבעה ימים בשבוע. תבלו!

מספרים עלינו

שרונה נפתלי

אני חיה ונושמת ספורט מזה 20 שנה כדרך חיים וכמסגרת שמקנה נחישות, חוזק פנימי ומוטיבציה.

הספורט לימד אותי לחבק את הקושי שלעתים מגיע ממול, לקבל אותו בהבנה ובאהבה וכך לצלוח את המכשולים שבדרך ולהגיע ליעד הנכסף שהצבתי לעצמי.

אני רצה 4 פעמים בשבוע, משתתפת במרוצים, שוחה, עושה יוגה פעמיים בשבוע וחדר כושר ותמיד עם חיוך.

החברים ואני, מגיעים למתחם שפיים כמה פעמים בשבוע מוקדם בבוקר, לקפה הראשון (דל, חזק, בלי קצף :)), לקשקושים וחיוכים, מיד לאחר האימון.

זה קפה הבית מבחינתנו, המקום הכי חמים, נעים ומסביר פנים.. מה גם, שבבקרים אנו נפגשים עם ספורטאים אחרים, רוכבים וטריאתלטים ואז יש לנו נושאים משותפים לשיחה

על הדרך. קופצים לסופר פארם להשלים חוסרים שאנו צריכים: ג’לים לריצה, מלחים, ויטמינים וכדומה. בנוסף, אם צריכים יש חנויות ספורט במתחם לרכישת בגדי ריצה, נעלי ריצה וכל מה שכרוך בכך.

בימי שישי, אף נהנים משוק הפליאו, שלעתים נמצא שם, עם כל הצבעים הססגוניים והריחות הנעימים, קונים אוכל לארוחת צהרים, פרחים לשבת ויוצאים מרוצים.

כיף בשפיים, נהנים מהמקום, מהאווירה ומהשירות של המתחם.

למה אנשים בוחרים לבוא אלינו

0%
ירידי סוף השבוע
0%
שפע חניה ללא עלות
0%
קניות ומבצעים ייחודיים
0%
כיף, נוחות ואווירה
0%
מגוון בתי קפה ומסעדות